13 August, 2015

Sexleksakeroutlet.se - Inte bara sexleksaker!

Sexleksaker Outlet - Billiga sexleksaker



Tror jag har tipsat om denna sida för längesen och tyckte att det var dags igen. När man ser en sida som heter Sexleksakeroutlet.se så kanske man tror att det bara är just det; sexleksaker. Dock så har denna sida ett otroligt utbud av andra saker också, såsom snygga underkläder, korsetter, massageoljor, massageljus och roliga spel och skämtprylar som passar perfekt på exempelvis en möhippa! :)

För de som tycker det är lite pinsamt med sexleksaker och allt som här därtill så är det tryggt att beställa för det sänds i ett diskret paket för att inte väcka uppmärksamhet, trots att man inte borde skämmas för att man använder dessa saker så är det ju ändå lite tabu i dagens samhälle. Jag är en av dem som inte skäms och aldrig har gjort, sex är en sån naturlig sak för mig men vet att det kan vara pinsamt för andra och det måste man självklart respektera. Man märker vilka man kan snacka om sex med och inte, haha. :) 

Det finns en chatt på sidan där man kan få svar direkt om man har några frågor vilket jag ser som ett stort plus, kundservice är det man vill ha av en nätsida. 

En specifik produkt som jag tänkte tipsa om idag är den här underbara korsetten:

 
Den kostar bara 299 kronor och man får ett par string på köpet. :) Så snygg! Just korsetter är något jag tycker man kan använda till fest och inte bara i sängkammaren.. ;) Tycker det är så snyggt under en kavaj eller tunn kofta. 

Något annat som är användbart i vardagen så är det ju massageoljor, här är en med kaffedoft som har en värmande effekt som jag är sugen på att köpa:



Det finns hur mycket sexleksaker som helst också, såklart. Det är väl tanken med att sidan heter som den heter.. ;) Ett väldigt stort sortiment, det finns något för alla helt klart. ;) Så in och kika, du lär INTE bli besviken! Frakten ligger bara på 49 kronor och om man handlar över 599 kronor så blir det fri frakt. Varför inte beställa tillsammans med en kompis? :) 

Happy shopping!

Obs! Detta är ett reklaminlägg som är sponsrat via Tourn.


No comments:

Post a Comment