27 August, 2015

En så kallad ADD-svacka.

Idag har jag en sån där dag när jag inte orkar med mig själv.

Så jobbiga humörsvängningar så det är sjukt. 

Har massor att göra men orkar ingenting och ju mer jag tänker ju mer trött blir jag på mig själv för att jag inte gör det jag ska och då blir jag ledsen och sen blir jag irriterad för att jag blir ledsen för jag har ingen anledning att vilja börja gråta sen blir jag glad för att Vera säger något sött sen blir jag trött på mig själv igen för att jag inte tar den där disken eller läser de där sidorna i studieboken och sådär håller det på HELA TIDEN! Dessa dagar är fler än de bra dagarna just nu tyvärr.

Någon mer med ADD som har dessa svackor?

Half of the time, I'm thinking so many unfinished thoughts I don't even know what I'm thinking




No comments:

Post a Comment