22 July, 2015

Fina smycken!

Jag verkar ha blivit allergisk mot nickel så jag kan inte längre ha min vigselring, den är i silver men antagligen inte rent silver eftersom jag nu efter snart två år har börjat få eksem och reaktioner på den. Nu har jag varit utan den snart två veckor och eksemet/såret har försvunnit, så fort jag testade att ta på mig ringen några timmar så började det klia och blev rött direkt, så himla tråkigt. Tänkte först börja använda min förlovningsring istället men den var för liten nu då jag hade den innan Vera föddes, var lite tunnare då än vad jag är idag! 

Iallafall så har jag tittat på andra alternativ och att handla smycken på nätet är både bättre och billigare anser jag. Har upptäckt en sida med fina smycken till bra priser och enkelt att söka och hitta på sidan! Perfekt. Den heter Smyckendahls och jag har aldrig varit inne på den tidigare, så roligt att hitta nya bra nätbutiker då det är en djungel av dem.

Jag har hittat denna ring som jag blev väldigt förtjust i, jag gillar inte guldsmycken men denna är i rosépläterat stål och jag älskar Cubik Zirkonia stenar, den kostar bara 279 kronor med, att lägga in texten kan man ju göra senare:

Dressy ring, rosé imageDressy-ring-roséDressy-ring-rosé
OBS! Bilden är lånad från Smyckendahls hemsida. 

De har även andra fina smycken och många kända smyckesmärken såsom; Pilgrim, Pearls for girls, Rock by sweden, Snö of sweden, Wingman och många andra. :)

Obs! Detta är ett sponsrat inlägg via Tourn.

No comments:

Post a Comment