13 January, 2015

Tävling nr. 80 - Vinn valfri vara hos Huldas Hobby! :)


Nu var det grymt längesen jag hade en tävling här i bloggen så nu kör vi en finfin tävling i samarbete med Huldas Hobby där du kan vinna en valfri vara bland nyckelringar, armband och napphållare. Vinnaren väljer själv färger och text! :)

Tävlingsregler:
- Berätta vad du vill vinna och motivera kort varför du vill vinna just det. 
- Följ Huldas Hobby på instagram HÄR ange ditt instagram namn i din kommentar och/eller bli medlem i Huldas Hobbys grupp på facebook, det gör du HÄR. Ange ditt facebooknamn i din kommentar.

Frivilligt:
- Följ mig på instagram HÄR 
- Följ min facebooksida HÄR
- Dela tävlingen vidare på valfritt sätt, ange i din kommentar var och hur du har delat den.

På min instagram pågår det också en tävling med valfri vinst från Huldas Hobby, så delta gärna där också. :) 

Om du följer min facebooksida så missar du inga blogginlägg och när vinnare utses, vinnaren måste maila mig inom 5 dagar, annars utses en ny vinnare.

Tävlingen avslutas 25 januari kl. 20.00.


LYCKA TILL! :)


AVSLUTAD!

Vinnaren blev: Malin
Ett stort grattis till dig. 

Maila till Huldas Hobby med dina önskemål: huldashobby@hotmail.com inom 5 dagar, annars utses en ny vinnare.

Ett stort tack till Emelie på Huldas Hobby för samarbetet. :)

8 comments:

  1. Jag vill gärna vinna en napphållare! Min lilla tjej tappar nappen överallt, så nappar börjar bli en bristvara här i huset! Storebror har en napphållare men den envisas han med att inte låna ut jennyorust på instagram

    ReplyDelete
  2. Skulle vilja vinna ett armband till min dotter eftersom hon är en duktig tjej som pluggar och ska snart bli en storasyster igen :) fast på mammas sida.


    följer på fb, Annica Beda Nilsson.
    bloodsband@live.se

    ReplyDelete
  3. Therese08:43

    Skulle vilja vinna nyckelhållare eller armband . På instagram heter jag wendalsson.

    ReplyDelete
  4. Jag är gärna med. :)

    Jag önskar en napphållare med stjärnor och uggla, så söta!
    De skulle bli en fin present eller en del av doppresenten att ge till
    min lilla systerson. :)

    Följer Huldas Hobby på Instagram som frozenvanilla_
    Följer dej på Instagram

    Gillar din FBsida redan: Malin Gustafsson
    Har delat tävlingen på FB: https://www.facebook.com/malin.gustafsson.7169

    frozenvanilla@live.se

    Hoppas på tur.

    ReplyDelete
  5. Anonymous03:41

    Hej!

    Jag är gärna med!

    En personlig och fin napphållare skulle jag vilja glädja barnens
    lilla kusin med. En doppresent med omtanke och mycket glädje!
    Nu blir det ordning och reda, nu tappas inte nappen bort nå' mera.

    Följer på Instagram som Sodercrowcastle.

    Ha en fin dag och tack för chansen!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    ReplyDelete
  6. Anonymous14:26

    Hej!
    Jag skulle vilja vinna en nyckelring som det står Emma på. Den är till min guddotter ♡ Hon är speciell för mig eftersom jag inte kan få egna barn. Hon skulle älska en nyckelring med sitt namn på :)

    Jag gillar Huldas hobby och din sida på instagram, malinsvenskbjorck.

    Följer din sida på facebook och har delat tävlingen där, Malin Svensk Björck.

    Ha en fin vecka!
    Mvh Malin
    gizmobus@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous17:18

    Jag skulle hemskt gärna vilja vinna en napphållare som det står "Kian" på. =) Skulle bli en jättefin present till en kompis barn, som är alldeles nyfödd! =) En härlig "välkommen-till-världen-present". =)

    Jag gillar båda sidorna på facebook (Sophie Michelle Persson) och på instagram (throw.universe). Håller tummarna stenhårt!

    Mvh Sophie Michelle Persson
    Min mail: sophie_persson@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Åh. vad kul! Tack så mycket! :)
    Har mailat till henne.

    Önskar dej en fin dag! :)

    ReplyDelete