13 January, 2015

Jesse Stewart is the shit!




Min favorit har gjort en cover på en av mina favoritlåtar och visst är den bra? Jag älskar den. Så är han ju snygg också, haha!

Jesse Stewart är en grym kille som har gjort riktigt bra låtar och han är så himla bra, jag skriver lite med honom då och då på facebook meddelande och han svarar nästan alltid om man kommenterar något på någon video eller bild. Jag gillar att han tar sig den tiden att svara mig.. det gör mig lite salig för lite känd är han ju faktiskt.. ;) Längtar till den dagen han kör en Europa tour så jag kan se honom live, för om han sätter sin fot i Sverige så är det jag som åker dit där han är på en gång. Då har jag förmodligen körkort till dess med. :)

Här är en till som är grym:




Jesse Stewart is AWESOME!  My kind of music. 


Följ hans facebooksida HÄR (hans privata tänker jag inte ge ut, mohahaha)

Följ hans youtubekanal HÄR för att inte missa hans grymma toner.

No comments:

Post a Comment