11 January, 2015

Att tro på andar och bli spådd.

Jag har alltid trott på andar och spöken, kanske är det därför jag gillar såna filmer så mycket. Lite rädd är jag men mest nyfiken. När man arbetar på äldreboenden så är det nästan en självklarhet att man varit med om att känna närvaro och höra eller se märkliga händelser som förmodligen är andar som bott där tidigare eller som det jag var med om en gång att någon säger hejdå på sitt sätt.

En fin gammal dam hade gått bort och dagen efter satt jag och en kollega och fikade med de andra gamla då telefonen ringde, det stod inget nummer på presentatören som det alltid gör (inte ens dolt nummer stod det) och jag svarade men det var ingen där men jag hörde ett brus som att det var ett uppkopplat samtal. Samtidigt hör vi klackar i korridoren och en dörr som smällde igen. Vi gick runt och tittade men det var ingen där. Det var nog ett sätt för denna dam att säga hejdå tror jag.

Att bli spådd har jag varit intresserad av sen jag var väldigt ung. Hade en vän vars mamma var väldigt bra på att spå i tarotkort och jag tycker det är så spännande när sakerna alltid stämmer in när man tänker efter i framtiden hur man blev spådd. Så häftigt.

Hos SynskOnline kan du ringa och spå dig på många olika sätt. Alla tror vi på olika saker, exempelvis så tror inte jag så mycket på runor och healing men desto mer på tarot och astrologi tydning. Här finns det mycket du kan få hjälp med. Drömtydning, borttappade saker, bli spådd i runor, tarot eller pendel. Du kan bli spådd om specifika saker eller bara allmänt. Du kan få kontakt med andevärlden om det är någon speciell du vill få kontakt med. Det är alltså en bra sida för dig som söker någon form av råd eller hjälp via medium i alla dess former. :)

Obs! Detta är ett reklaminlägg som är sponsrat.

No comments:

Post a Comment