11 January, 2015

Cigoteket - Din E-ciggbutik på nätet!

Jag har tipsat om e-cigaretter förut och nu gör jag det igen för vad mycket grejer som har tillkommit sen det började bli populärt med e-cigg. Nu finns det en massa goda smaker och även e-pipor vilket jag tycker är väldigt häftigt. 

Hos Cigoteket finns detta och mycket mer, jag tänkte visa några varianter som blev mina favoriter, prisvärda och det finns mycket fina recensioner på hemsidan med. Alla bilder är lånade från deras hemsida! 

Ett startkit tycker jag är bra om man bestämmer sig för att testa e-cigaretter. Man kanske bara vill minska rökningen, eller börja med det för att sedan sluta helt. Min fina svärmor slutade helt med hjälp av e-cigaretter. Om man har svårt att bli av med suget efter vanan att hålla i den där cigaretten så kan man välja att använda sin e-cigarett helt nikotinfri. Man kan också välja hur mycket nikotinmängd man vill ha.

Startkitet som blev min favorit är detta:




Man får välja vilken smak man vill ha på vätskan, vilken färg man vill ha på "cigaretterna" och mängden nikotin man är ute efter. Det kostar bara 299 kronor för allt du behöver för att komma igång med e-cigg istället för vanliga och du hittar detta kit HÄR!

Det som sagt även e-pipor nu, tycker det är häftigt.. här är min favoritfärg, men den finns i massa olika färger:



Du hittar alla färger och varianter HÄR!


Det finns en hel massa olika smaker att välja mellan nuförtiden men min favorit skulle nog vara denna, inbiten menthol rökare som jag är:



Du hittar alla smaker HÄR!

Jag har funderat länge på att testa e-cigaretter för att först minska och sedan sluta helt men har inte fått tummen ur, tycker att rökningen är det dummaste jag börjat med i mitt liv och har så svårt att sluta så detta kunde vara ett skonsammare alternativ och kanske är det detta som gör att jag kan sluta? Man kan ju inte veta förrän man testat. Så får väl se om jag får tummen ur någon gång att köpa hem ett startkit.

OBS! Detta är ett reklaminlägg som är sponsrat.

No comments:

Post a Comment