12 July, 2014

Det där med studentflak!



Att ha studentflak på sin student verkar vara väldigt populärt i större städer men ärligt talas kan jag inte minnas att vi hade det när jag tog studenten. Bodde förstås i lilla Nybro och jag vet att jag egentligen inte ens orkade gå på min student men var tvungen för att mormor och morfar och all släkt hade kommit på besök för just detta. Så det var bara att köra på! ;) 

Några få studentflak fanns det nog som körde runt i stan efteråt dock inga så stora och häftiga studentflak som hos Minstudent.se. Om vi hade haft ett av dem hade jag lätt åkt med! ;) 

Där finns i flera olika storlekar, med eller utan högtalare, chaufför, städning och montering ingår med, fräsigt! Minstudent.se är störst på studentflak i Stockholm och det förstår jag, de finns även i fler angränsande städer.

Så mitt tips till er som bor där är att redan nu börja spara pengar i klassen så ni kan åka en av de här häftiga studentflaken. Många bäckar små blir ju en stor summa pengar på ett läsår! :) Lycka till och till alla er som tagit studenten i sommar säger jag GRATTIS. Jag kände ingen som tog studenten det här året faktiskt. Har inte så mycket släktingar eller vänner i den åldern så det är därför. 

Få betalt att skriva om något positivt om våra studentflak


No comments:

Post a Comment