12 July, 2014

Cigoteket: Din E-ciggsbutik på nätet.



Japp, som rubriken lyder så säljer cigoteket e-cigaretter, ett bättre alternativ än vanliga cigaretter. Jag har skrivit om detta förut, då testade jag nikotinfria e-cigg men det var inte direkt något för mig som är inbiten rökare tyvärr. Däremot så är jag sugen på att testa e-cigg med nikotin för att på det sättet kunna dra ner och gå över till nikotinfria och till sist sluta helt! Det blir förmodligen en lång process om jag känner mig själv. Någonstans ska man ju börja dock, eller hur? Att röka är inte hälsosamt varken för mig eller barnen (tänk all rök som fastnar i kläderna som exempel) och jag är så väl medveten om det, ändå har jag så svårt att sluta.. :(

E-cigaretter tar bort en stor del av de farliga ämnena som finns i traditionell tobak och man kan röka den var som helst eftersom det bara är ånga som puffas ut, galet bra. Cigoteket har många bra startpaket där man får ett komplett kit att starta med.
E cigg som äe lika vanliga cigaretter
De har också olika smaker (e-ciggsvätska) och självklart kan man välja dessa smaker som nikotinfria också. Spännande att röka något som smakar exempelvis blåbär!



Något för alla. Även om du vill sluta röka eller har slutat röka precis och känner det där behovet av att ha en pinne i handen.. Har aldrig fattat varför man blir så rastlös i händerna när man inte röker, tror det mestadels är vanan som är så svår att få bort. På jobbet röker jag inte och det är ibland många timmar det handlar om, förstår inte varför jag inte kan fixa det lika länge hemma? Nä, en e-cigarett hade nog varit ett bra alternativ för både mig och många andra. Det har blivit så populärt nu att det öppnat en butik här i Kalmar som säljer e-cigg hörde jag av maken tror jag det var, men jag gillar ju att handla över nätet för oftast är det billigare där och Cigoteket tycker jag håller bra priser!

Värt en titt om du funderar på att köpa e-cigg. :) 

(OBS! Bilderna i detta inlägg är lånade från www.cigoteket.se)

No comments:

Post a Comment