21 May, 2014

En bra jobbkväll.

Yes. Som rubriken lyder så har jag haft en superbra jobbkväll. Det var så goa boenden på denna avdelningen och tjejen jag jobbade med var hur lätt som helst att prata med och vi jobbade bra och smidigt tillsammans, tiden gick fort tyckte jag! Ibland klickar man så bra direkt med en människa. Så härligt när det är så. :) Så hoppas jag kommer jobba med henne igen.

Innan jag stack iväg till jobbet idag så satte jag mig med slutprovet i vård och omsorgsarbete 1 och det var en enda uppgift som gick ut på att skriva en berättelse om en jobbdag och berätta vilka lagar och bestämmelser man följer och vilka arbetsuppgifter man utför. Hoppas det blir ett godkänt men hade bara en timme på mig och hann precis klart så vi får se! Skrivuppgift 3 fick jag ett D på, så nu är det bara examinationsuppgiften och slutprovet jag väntar betyg på, är alltid så nervös att det ska bli ett F. :( Imorgon blir de sista uppgifterna tillgängliga som är APL-uppgifter som jag ska göra imorgon kväll tänkte jag.

Viktor har som sagt varit hos sin farmor idag och hon hämtade upp mig efter jobbet med en supertrött Viktor så fick bära in honom nu. Han hade hostat väldigt mycket idag så jag är nog hemma med honom imorgon så går vi bara med Vera till dagis sen får han vila lite innan han ska åka till sin pappa på eftermiddagen! Lilla plutten!


Hoppas ni haft en bra dag. Jag ska sova nu var det tänkt. Godnatt, godnatt!

1 comment:

  1. svar: nej jag märker de;) inge illa menat men tycker de va lite orkat uttryck.
    Jag har asperger jag tolkar inte saker bokstavligt på de sättet. Och de finns massa personer som tappar bort saker utan att ha en diagnos, alla har drag av allt. Förstår hur du menar men tyckte de va klantigt sagt:P

    ReplyDelete