03 March, 2014

Bloggutmaningen och fina läsare!

Jag har missat en väldans massa dagar i bloggutmaningen nu.. som vanligt! 

Jag kommer lägga upp alla jag missat efter det här inlägget.. sen ska jag lägga in lite tidsinställda någon vecka framåt för det är sjukt mycket att göra för mig.. jobb, möten och allt möjligt. Det är därför det blir att jag inte hinner blogga, eller hinner gör man ju alltid, men är oftast för trött på kvällen för att sätta mig vid datorn!

Ni kanske undrar varför jag fortsätter med bloggutmaningen om jag ändå inte hinner med den?

Jag känner att det är ett sätt för er, mina fina läsare, att lära känna mig lite mer än vad som skrivits tidigare i bloggen.. många av sakerna som är med i bloggutmaningen har jag aldrig skrivit om här ens. Jag hoppas att tidsinställningen ska fungera så att ni slipper att det blir sjutton inlägg på en gång.. fattar att det är drygt!

Jag ska försöka få upp en tävling här i bloggen snart, var så längesen nu och trots att jag är så sämst på att uppdatera så är ni många som följer mig än och jag uppskattar det så mycket och det vill man ju såklart visa på något sätt, då är ju en tävling för er det bästa sättet! :)

Om jag orkar sen så blir det ett inlägg om vad som händer i vårt liv just nu, vad som är på gång.. det händer så mycket varje dag och jag tänker jämt att jag vill skriva det i bloggen, sen när jag väl har tid så finns inte orken.. det är så himla trist, väldigt längesen jag hade en sån här "bloggtorka" men det är det ju inte direkt heller för jag har ju massor att skriva om, bara att tiden och orken aldrig infinner sig på samma gång!

Jag kommer kämpa vidare för sluta blogga faller mig inte in.. det känns fel bara att skriva de orden! En dag kommer det finnas tid igen, tills dess får ni stå ut med en halvsjaskig blogg, haha! :)

Våren börjar iallafall smyga sig på och för mig är det en gudagåva, har lika svårt att ta mig igenom hösten och vintern varje år! Mörker dygnet runt är inget för mig.. Solen är underbar!


Kram på er! Tack för att ni finns.

No comments:

Post a Comment