31 January, 2014

Dojaj - Härliga barnkläder!

För ett bra tag sedan så fick jag hem fina kläder från Dojaj, lekvänliga kläder på nätet! På hemsidan finns Vera och hennes syssling i deras kläder. :) Så om ni kikar in så hittar ni dem där bland de andra söta barnen! 

Här är två av mina favoritbilder som blev tagna av min kusin Sofie som även är Veras gudmor:



Caspian fick tröjan med bondgården på, han älskade den och pratade hela tiden om traktorerna på den, därför han tog fram sina traktor leksaker. :) Viktor har tröjan med grodor på, Vera fick två bodys med samma motiv som hon redan växt ur (den här ungen växer som ogräs alltså, börjar redan gå över till 86). Här nedan är en bild på Viktor i grodtröjan. :)


Eftersom Viktor har använt den här tröjan ett tag och Vera hann ju använda bodysarna ett par gånger åtminstone tänkte jag köra en liten recension på dem med mina tankar om dessa barnkläder! :) 

- Detta är kläder av tjock, bra kvalitet tycker jag. Materialet är 95% bomull och 5% elastan vilket gör att de är mjuka och bekväma och enkla att få på, bodysarna har inga knappar. Det älskar jag, Vera är en otålig liten flicka och om jag ska knäppa knappar och hålla på också så blir hon tokig, det räcker att jag ska få på henne bodyn tycker hon, haha. :)

- Det är roliga och färgglada mönster som passar både flickor och pojkar! Tycker det är tråkigt med barnkläder som är grå, beige och vita. Barn är så livliga så då vill jag att deras kläder också ska vara det. Grodtröjan passar Viktor bra då jag kallat han lilla grodan sen han var bebis, haha. :) 

- De har inte krympt i tvätten, vilket är ett stort plus. Gillar inte när kläder krymper i tvätten. 

Jaaaa, det var väl allt tror jag. Om ni undrar något om dem så är det bara att fråga så lägger jag till mer här isåfall. :)

Jag har en rabattkod till er läsare som ger 10% rabatt på ditt köp. Uppge koden: emely om du vill utnyttja den. Gäller tills vidare!

Nu såg jag på deras facebooksida att de har ett fint helgerbjudande, om du handlar idag, imorgon eller på söndag så får du en magisk enhörningsaffisch på köpet. :) 

De finns även på instagram om du vill följa dem där: Dojaj! :)

2 comments:

  1. c växer också som ogräs.. herregud, jag tyckte att jag har så mycket i växalådan.. men nu har hon 80 och kan även ha 86 på vissa plagg och herregud haha!

    ReplyDelete
  2. Anonymous23:13

    Läskig docka..... :-P
    /lindha

    ReplyDelete