03 November, 2013

Månadens spurtpris!

Som ni vet vid det här laget (om du inte är en ny läsare förstås) så är jag med i Morgonpasset och ikväll fick jag det vanliga mailet med morgondagens träningspass i och där fanns det även med den som fått Månadens Spurtpris och det var JAG!

"Hon har visat bra resultat, uppdaterat ordentligt och varit allmänt "med i matchen""


TACK SÅ MYCKET! Jag är superglad över detta. Priset är produkter från Fitnessbutiken till ett värde av 1000 kronor. Det ska bli så spännande att se vad det är för något som kommer hem i veckan! :)

Nu är jag om möjligt ÄNNU MER motiverad till en hälsosam livsstil fylld med träning och bra kost. :) 
Imorgon börjar vi med att träna 5 dagar i veckan istället för 4 och annorlunda pass, det ska bli skitroligt då jag denna sista veckan har tyckt att träningspassen blivit lite för lätta!

Nu de sista två månaderna fram till julafton så kostar det bara 395 kronor att bli medlem. Då får du tillgång till bland annat träningsprogram, matsedlar, onlinecoaching och såklart massa sköna människor som inte vill annat än att se dig lyckas!! Passa på! 

Skriv din e-post adress så bjuder jag gärna in dig! :) 

1 comment:

  1. Sofie Tuväng23:21

    Åh grattis!! Vad kul!

    ReplyDelete