24 November, 2013

Buzzador - Vanish.

Jag är med i Buzzador, där man kan komma med i kampanjer och får testa saker och dela ut prover till vänner och bekanta, man "buzzar" produkten på det viset och även i sociala medier. 

Jag blev utvald att få vara med i kampanjen med Vanish och kunde inte vara gladare över det. Precis i rätt tid, då jag har kläder som bara ligger för att jag inte har fått bort fläckarna på dem. Främst Veras kläder då förstås! Jag hoppas att Vanish kan hjälpa mig och att även andra kommer få upp ögonen för dem om det nu är så bra som det sägs, det återstå att se. :)

Jag skulle fått med en vit tygtrasa i paketet, men den fanns inte med så har mailat dem och frågat om jag ska ta en jag har hemma istället då. Ska bli roligt att testa och buzza om det här! :)


Min kusin var här så då passade jag på att buzza såklart. Skickade med ett prov till hennes mamma och hennes kompis med! :) På tisdag ska jag ta med till babyrytmiken också hade jag tänkt. :)



No comments:

Post a Comment