06 December, 2013

Loppi Blogbag - 1-åringen!


Vi har fått hem en härlig Loppi Blogbag från Loppi Event igen. Den här blogbagen heter 1-åringen, Vera är ju inte riktigt 1 år än men vissa av sakerna har hon nytta av redan nu och vissa saker passade Viktor mer som är 3,5 tycker jag.

Blogbagen innehöll följande saker:

Majskrokar Klämmis Fruktdryck med äpple- och päronsmak Kosttillskott Ett olycksfallkit från Folksam Lega Duplo En pixibok

Majskrokar älskar Vera och har gjort sen hon var 4 månader. Jag har aldrig förstått varför det står från 1 år på vissa av dem faktiskt. Så de var populära, sen har hon en far som går och nallar av dem hela tiden,haha.

Klämmisen fick hon också smaka och den gillade hon jättemycket. Det är precis samma ingredienser som i andra klämmisar som är från 6 månader, så denna vet jag inte riktigt heller varför det står från 1 år på.

Fruktdrycken fick Viktor ta och han älskade den, såklart. :)

Kosttillskottet har jag gett till Viktor och han tycker de är jättegoda.. så himla bra med vitaminer som är som godis! 

Olycksfallskitet från Folksam var det massa bra plåster och sånt i. Har redan testat dem när jag skar mig i veckan och de fungerar utmärkt! 
 
Lego Duplot lade jag i Viktors adventskalender som ett paket! Perfekt. :)

Pixiboken lade jag också i Viktors adventskalender, jag vet att han är förtjust i dem sen innan. Vera kommer ju med ha nytta av den sen när hon får ärva den.

Tack Loppi för denna härliga blogbag! Jätteroligt att få testa saker man kanske inte hade köpt eller upptäckt annars. Tummen upp!

1 comment:

  1. sv; kul att du är med och tävlar, lycka till! :)

    ReplyDelete