30 October, 2013

Loppi Blogbag!

För några dagar sen fick jag hem en härlig blogbag från Loppi Event med roliga saker att testa! :)



Den innehöll följande saker:


   Croodarna på DVDHäng med på förhistoriens första, största och roligaste äventyr där Croodarna, världens första familj, ger sig ut på sitt livs resa när de tvingas lämna grottan som tidigare skyddat dem från alla faror.
- Den här tittade vi på utan Viktor för han hade redan gått och lagt sig så han kommer få se den nästa gång han kommer. Den är skitbra! :) Jag älskar animerade barnfilmer, tycker de blir bättre och bättre för varje år och denna var hysteriskt rolig! Rekommenderas!


   Barnängen Sensitive Deo 50 ml. En effektiv, snabbtorkande och alkoholfri antiperspirant som ger deoskydd i 48h. Milt vårdande och passar dig med extra känslig hud.


- Den här var helt okej. Svider inte som en del deoderanter kan göra!

   Santa Marias nya kryddblandning Coriander & ChiliKryddblandningen som kommer i en snygg och funktionell kvarn, ger en härligt frisk och aromatisk smak av bland annat chili, lime, korianderblad, citrongräs och vitlök. Kryddan ger en asiatisk touch till din mat och passar utmärkt till kyckling, fisk, skaldjur, nudlar och sallader.


- Supergod. Hade den i köttfärsen igår och det passade jättebra fast den inte står med som rekommendation! :)

   Reztart, ett näringsrikt mellanmål med lågt GI. Ett enkelt och gott sätt att fylla på med näringsrik och långvarig energi. Produkterna är ett resultat av 10 års svensk forskning och de innehåller inget tillsatt socker.
- Såna här gillar jag. Nu när jag inte äter godis längre så är ett sånt här mellanmål perfekt för det dämpar sötsuget lite tycker jag. God och hälsosam = Awesome!


   SweetDrops Stevia med chokladsmak från SweetLeaf. SweetDrops är flytande stevia smaksatt med naturlig arom eller neutral. Prova att smaksätta yoghurten med bärsmaken, läsken med citron och glassen med choklad, eller hitta på din egen kombination.
- Coolt! Hade i två droppar i kolsyrat vatten och det smakade choklad! Har inte testat i mjölk än, men det ska jag! i Kvarg ska jag också testa det, äter ofta det som mellanmål med bär och vaniljsocker, nu kanske jag kan plocka bort vaniljsockret! :)
Är supernöjd med alla produkter! Ett stort tack Loppi Event för att jag chansen att testa dem!

No comments:

Post a Comment