16 October, 2013

Fullt upp och träningsresultat.

Nu har jag haft såna där dagar som det har varit fullt upp med annat, så jag inte ens har hunnit snegla åt datorn. Jag försöker hinna blogga så mycket jag kan, men det är svårt att hinna med just nu, jag ber om ursäkt för det och hoppas att det snart ska lugna ner sig lite så jag hinner uppdatera mer. 

Ikväll har vi varit och tittat på en kattunge och vi kunde bara inte låta bli att ta hem honom. Orangefärgad och helt underbar, har inte hunnit ta bilder än så det kommer imorgon. Han heter Link. Zelda och han är lite tveksamma till varandra än så länge.


Har även tränat ben och mage ikväll. Det börjar gå riktigt bra nu och jag kör övningarna från
Morgonpasset på automatik. Det är roligt att träna när man har ett schema att följa och jag har liksom börjat bli beroende av att röra mig, så kan inte låta bli att köra lite rörlighetsträning även på vissa vilodagar. Jag har inte hunnit skriva ner mina träningsresultat här i bloggen som jag mätte i fredags och snart är det fredag igen så är väl dags va? ;) Man ser nu markanta skillnader på bilderna jag tagit varje vecka och jag är så nöjd. Vågen visar på -2 kilo.


Måttförändringar på 2 veckor:

Hals: -1 cm
Axlar: + 2 cm
Byst: +4 cm, de har liksom lyfts upp.
Överarm: +2,5 cm
Handled: +1 cm
Nedre mage: -6 cm
Höft: - 5,5 cm
Lår: -1 cm

Helt galet att det kan bli såna här förändringar på bara 2 veckor och jag tränar allt hemma, det mesta fungerar att göra utan några tillbehör, dock underlättar det om man har hantlar eller skivstång hemma.

Kosten har jag inte ändrat mycket på alls. Har plockat bort godis och lagt till mellanmål. Annars äter jag ungefär likadant som förut.

Är du också sugen på att hänga med på Morgonpassets Winter Challenge? Lämna din e-mail adress så bjuder jag in dig!



Detta får räcka för idag, har massa mer att skriva om så som Veras utveckling, hon har ju hunnit bli 6 månader redan, stora tjejen! :) Har massa roliga saker jag vunnit att visa och massa annat skoj, men även tråkiga saker som att förbereda mig för farmors begravning. Det får bli en bloggförmiddag imorgon för nu behöver jag sömn. 


En bild på Vera får det bli också, vackra underbara dotter!



1 comment:

  1. Hej!
    Du är duktig du som tränar och går ner i vikt =)

    Din pappa ringde mig här om dagen och berätta om Edna och berätta när begravningen är.

    Men som att Ketty och Jimmy kanske kommer så är det lugnast att dom får vara där utan att jag kommer ner men sen har jag inte råd heller =(
    Har glömt hur mycket det suger att vara arbetslös =(

    Hoppas allt är bra med er och krama alla barn från oss =)

    Kram Carina

    ReplyDelete