03 May, 2013

Konstig katt.

Jag har sagt det förut och säger det igen. Vi har verkligen en konstig katt.
Hon har blivit lugnare sen vi kastrerade henne, men hon är fortfarande vääääldigt speciell.
Hon har alltid gillat att bita sönder kartonger, men nu har vi upptäckt att hon är helt TOKIG i nappar, nappflaskor, vårtnappar.. allt som är i silikon. Hon snor en napp, sen när man upptäcker det och säger hennes namn argt så springer hon iväg med nappen i munnen och försöker gömma sig.. Någon som har samma problem med sin katt?

Än så länge har hon inte hunnit bita sönder någon napp, men det lär ju komma en dag snart.. och det är ett evigt kokande av napparna kan jag säga.. håhå jaja, vilken katt alltså.

Jaja, nog om det. 
Har fått höra att man bara kan ha ett x antal bilder här på bloggportalen och sen får man inte plats med fler. Jag har raderat lite gamla inlägg nu och ska se om det fungerar att lägga in bilder normalt igen.. om inte, så måste det ju vara något annat fel? Och om det är så att man bara kan ha ett visst utrymme så funderar jag starkt på att byta bloggportal.. men till viken? Har hört dåligt om de flesta på sistone tyvärr... Tips tack!!

Idag är det en lat hemmadag, tvättade till klockan elva igår kväll, så är rätt trött idag.. ska städa skåp och såna saker idag tänkte jag, så man får lite ordning här i det gömda kaoset. ;)

Lite bilder på Vera, kan inte få nog av att titta på henne. Vår vackra, underbara dotter! Bjuder även på en bild på mig själv, fast jag inte får till någon bra..





Kan även meddela att det gick lika dåligt nu att ladda upp bilder.. tog väl 10-15 minuter att få upp de här bilderna.. blir tokig snart!! :(

Ha en bra dag, kära ni.. ikväll ska jag försöka hinna få upp en härlig tävling. :)

1 comment:

  1. jag tycker blogg.se fungerar bra faktiskt.. har aldrig haft några större problem och nu är det ju även lätt att göra sin egen design :). som jag inte orkat ännu dock, haha ;).

    om du är inloggad på bloggen, gå till google.se och tryck sedan på Mer som står uppe i det svarta fältet. där ser du sedan Foton. där kommer du sedan till alla bilder du lagt upp :)

    kram

    ReplyDelete