03 May, 2013

Nu så!!

Nu hittade jag äntligen ett album där alla bilder ligger trots att man raderat inläggen. Så har raderat jättemånga bilder och hoppas att det ska fungera som det ska nu. 

Eftersom jag inte vetat om att man har en begränsning på plats för bilder så har jag ju aldrig förminskat bilderna, vilket irriterar mig för då hade jag sparat en massa tid nu än att sitta och gå igenom och radera bilder. 


I fortsättningen kommer jag förminska bilderna så mycket jag bara kan och sen ska jag fundera vidare på att byta bloggportal och till vilken isåfall.

Ett måste är att jag vill kunna flytta över mina inlägg till den nya bloggen isåfall och jag vill kunna ha reklam i sidomenyn.

Kan någon tipsa mig om en bra bloggportal och hur man gör för att flytta över inläggen så är jag evigt tacksam!

2 comments:

  1. Men va jag visste inte ens att man hade en gräns för ens bilder helt idiotiskt jag skulle bli galen! :S

    Kramar.

    ReplyDelete
  2. Skönt att det gått att hitta de gamla bilderna! :)

    Det är många som stör sig på blogg.se men tycker denna portal är helt okej i varje fall!

    ReplyDelete