02 May, 2013

Underbara vår!


Igår blev det alltså 1 maj och med maj kom också värmen. Vi hade 17 grader igår här i Kalmar och idag verkar det bli lika fint och varmt. :) UNDERBART! Jag älskar solen, den gör mig så galet glad.

Igår hade vi en härlig shopping dag.
Vi åkte till Giraffen köpcenter runt 12-tiden och var inte hemma förrän 17-tiden.
Vera sov nästan de första timmarna, sen fick hon mat och blöjbyte, sen låg hon vaken i vagnen och tittade så förundrat och var så lugn. 
Hoppas det lugna håller i sig. Viktor var också sådär lugn som bebis, sen när han blev cirka 1,5 började det vända, haha. :)

Iallafall så blev det massa mat och kattsand och sånt nödvändigt igår och sen lite kläd- och skor fynd till mig. Ett par basketkängor i jeansfärg med blommor på sidan och ett par turkosa foppatofflor, en jättefint långärmad tröja, träningsshorts och träningslinne (inte för att jag någonsin kommer orka träna utan för att gå runt med när man bara är hemma, haha). Krzysztof köpte sig ett tv-spel så han var också nöjd. :) Sen köpte vi 5 dvd-filmer för 100 kronor på bokaffären = awesome.

Tror inte jag glömt något. Har inte orkat ta kort på något än och sen så krånglar det fortfarande jättemycket med att lägga upp bilder här på bloggen, tar skitlång tid ibland. Jättejobbigt.. :(

Idag ska jag snart ta och städa lite, och sen i eftermiddag ska vi till familjerätten och skriva sånt där faderskapsintyg, så Krzys blir pappa på pappret också. :)

Ha en underbar dag!

2 comments:

  1. du kanske börjar få fullt med bilder, därför det går segt. tyvärr så är det så dumt blogger/blogspot att man bara får ladda upp ett x antal bilder totalt, sen tar det stopp och du inte kan lägga upp fler bilder :(.

    ReplyDelete
  2. sv Jo tyvärr har de en viss gräns för hur många gb bilder man får ha:(. fick själv byta för några år sen p.g.a det och det är så fortfarande.jo det ska gå att föra över alla inlägg och sådär, men vet inte hur man gör dock. det spelar ingen roll att du raderat inläggen, för på själva kontot ligger dina bilder. du ska ha någonstans där du kan se alla bilder nämligen. det har jag också på google från min gamla blogg nämligen.

    ja det är supertråkigt att det är så :(. men kolla om du kan kolla ditt album eller foton, där har du alla bilder.

    kramis

    ReplyDelete