18 March, 2013

Vinster - Jag är glad!

Jippie jeeeej. Idag fick jag mail att jag har vunnit två trosor av märket Pierre Robert som jag älskar, har trosor som jag haft i flera år av det märket, sjukt bra kvalitet. Jag har vunnit två stycken Microfiber invisible Hipster. Awesome! :)

Vann dem inne hos Bambi, en blogg jag följer sen länge. 

Sen för ett tag sen vann jag en tävling hos Nordisk Film. Deras facebooksida hittar du HÄR!

Det var 2 biljetter till filmen EGO och en signerad plansch. 

MEN.. den filmen går inte här i Kalmar fortfarande så jag mailade och hörde om jag kunde få biljetter till någon annan film som går här och visst kunde jag det; Små citroner gula! 

Fick dock hem biljetter till EGO och planschen ändå, men idag kom också biljetter till Små citroner gula. :) Jag är så glad att jag får chansen att gå på bio en del nu innan lilla snuttan kommer.. Tar med mig Lindha och ser Små citroner gula i veckan, hennes kille kanske också följer med, vi får se. :)

EGO biljetterna skickar jag till min brorsons mamma Carina som bor rätt nära Stockholm där den fortfarande går och planschen fick min lillasyster. Så alla är nöjda och glada! Mest av allt jag. :)



6 comments:

  1. åh vad roligt:D

    ReplyDelete
  2. synd du inte kan se Ego, den är verkligen jättebra!

    ReplyDelete
  3. sv: lycka till! ha en bra kväll :)

    det skulle vara toppen om du länkade en bild eller inlägget där bilden finns :)

    ReplyDelete
  4. Hejsan! :D
    Nu är veckans blogg avgjord. Kika in och kolla om det blev du. :D

    http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/march/tavling-for-vecka-12.html#comment

    ReplyDelete
  5. Grattis vilket flyt du har det ser ut till att du vunnit har ochsa: http://mirresyr.blogspot.com/2013/03/vinnaren-i-tavlingen-i-samarbete-med.html#comment-form !?

    ReplyDelete