19 March, 2013

Tidigt möte och så bio ikväll.

Ja, idag hade jag möte hos advokaten kl. 10.00.. omänsklig tid att behöva åka iväg på morgonen, får ju åka härifrån cirka en timme innan. Hualigen.. efter mötet så åkte bussen förbi mig, men gick till stationen och jag hade sån tur att den stod där och väntade och jag hann med den precis innan den åkte iväg. Skönt! Så var hemma till tolv igen ungefär. 

Nu har jag bara suttit här och ugglat vid datorn ett tag.. ska snart ta och diska och sen vila en stund för ikväll blir det att se Små citroner gula med Lindha! :) Var skeptisk först eftersom det är en svensk romantisk komedi, men kikade på en trailer förut och den verkar faktiskt lite halvrolig. :)

Har inte mycket mer att skriva.. jo, en vinnare av tävlingen med Get my style kommer upp ikväll eller imorgon! Så håll utkik efter det ni som tävlat i den. 

Kram!


5 comments:

  1. tror faktiskt den är rätt rolig :). svenska filmer brukar jag ha förutfattade meningar om faktiskt, haha, de brukar inte vara så himla bra ;). men denna filmen verkar vara lite rolig :).

    hoppas ni får en rolig kväll!

    kram

    ReplyDelete
  2. sv: okej, nu är den bilden upplagd :)

    ReplyDelete
  3. Vinnaren utav väskan från Sofiamoore ligger uppe på bloggen, kika in för att kolla om du vann! :D

    ReplyDelete
  4. Vinnaren utav ett valfritt smycke från Thisstyle ligger uppe på bloggen, kika in för att kolla om du vann! :D

    ReplyDelete
  5. Hejsan!
    Kika gärna in till min blogg för en liten överraskning!

    MVH Mirre Syr

    ReplyDelete