18 March, 2013

Dagens ändringar!

Jaha ja.. vad saker och ting kan ändras fort.. haha. Idag skulle min mamma komma och ja det gjorde hon, men mycket tidigare än jag trodde.. precis när Krzysztof hade kilat till praktiken sisådär 07.30 på morgonen, tur jag var vaken, haha! Hon hade med sig bebiskläder från sin kompis Wivvan.. Jisses, nu har vi så det räcker och blir över. Vår tjej kommer nog ha olika kläder på sig varje dag tills hon är 2 år typ, haha! Men visst.. skönt det.. hellre ha för mycket än för lite! :)

Sen skulle min kusin komma idag men hon struntade i att åka till Kalmar idag, så det blev inte.. sen nyss ringde Paletten som skulle komma i eftermiddag och hon är sjuk så hon kommer inte! Så jaaa.. istället för en full dag så blev det en tom dag med ingenting planerat! Rätt skönt ändå.. ska bara plocka lite härhemma tänkte jag och skriva lite brev och sånt.. Kanske måla naglarna! :)

Testade såna där nagelstickers häromdagen, det var lite pilligt men blev rätt snyggt:




Hoppas ni får en bra måndag!

1 comment:

  1. Kan ju vara rätt skönt med lugna dagar oxå! :)

    Svar; Otroligt skönt med sömn! Speciellt som det har vart lite dåligt med den varan under helgen, hehe :)

    ReplyDelete