23 March, 2013

Deppdagar och serien Fringe.

Igår var jag deppig och mådde inte alls bra så blev inget bloggande alls som ni märkte.. det blir så ibland.. allt är bara jobbigt med social anmälan hit och dit och möten och allt.. att samtidigt vara höggravid är riktigt påfrestande. Vill kunna njuta och se fram emot när bebisen ska komma istället går man och oroar sig och har tankar som hoppas bebisen inte kommer innan det viktiga mötet och rättegången osv. Inte roligt. Så ibland blir det depp dagar helt enkelt.

Idag är jag bara seg och har inte haft ork till någonting.. har egentligen jättemycket papper att gå igenom, städa lite innan Viktor kommer på måndag, se om mamma eller pappa vill köra mig och hämta honom och handla lite efteråt, utse vinnare i en tävling som avslutats osv. Men nej.. det går bara inte! Så imorgon tänker jag gå upp tidigt och ta tag i allting direkt innan jag hinner bli så här seg. Punkt. 

Tur jag har en underbar sambo som pysslar om mig och just nu är han iväg och handlar middag och så popcorn tills ikväll. Kärlek!

Vi har kört en Fringe dag här.. har ni sett den serien? Så sjukt bra.. vi är på slutet av tredje säsongen nu och det är så himla spännande, rekommenderas verkligen!!




4 comments:

  1. hoppas du känner dig bättre snart! förstår att det är mycket som tar din tid nu.

    kram

    ReplyDelete
  2. Fringe är så bra!!
    När den började på tv så såg jag avsnitt ett - endast pga Joshua :-) Han är ju så raaaar!
    Men sedan fastnade jag.

    /anna

    ReplyDelete
  3. Veckans blogg är avslutad. Gå in och kolla om du vann, om inte får du en ny chans :)

    ReplyDelete
  4. Vad handlar serien om?

    ReplyDelete