25 March, 2013

Tiden!

Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Hinner inte sitta här knappt något alls.. skulle suttit igår kväll men vi städade hela dagen och sen bara försvann kvällen jättefort.

Nu har jag betalat lite räkningar, om ett tag kommer mamma och hämtar mig så ska vi hämta Viktor. :) Som jag har längtat efter plutten! Direkt så drar vi till City gross och storhandlar. Det ska vara så billigt där sägs det ju, så får hoppas på det, vi behöver ha allt och lite till hemhandlat, helt tomt i kyl och frys! Sen ska jag även köpa de minsta bebis blöjorna och sånt, så vi har det hemma utifall att!

Nu måste jag göra mig iordning. Ikväll kommer det upp vinnare, ny tävling och även en liten facebook tävling då min sida kommit upp i 100 gillare. :) Roligt.

Ha en underbar dag!

2 comments:

  1. Vinnaren av en bikini är presenterad i senaste tävlingsinlägget! Var gärna med igen :)
    http://adaras.se/2013/march/vinn-en-ursnygg-klocka-fran-stilrenaklockor-2.html#comment

    ReplyDelete
  2. sv: lycka till! :D

    ReplyDelete