21 March, 2013

Påskmust!

Jag älskar påsken endast för att då kan man köpa must igen. Så fort julen är över så saknar jag julmusten.. så påskmusten är välkommen! Så gott. :)

Jag ska försöka sätta igång och städa snart.. det är så tråkigt så jag drar ut på det, haha. Skulle tittat om en tvätt tid idag med, men det har jag inte orkat och nu vill jag inte tvätta.. så det får bli imorgon! Har inte så mycket som tur väl är.. Försöker tvätta så ofta som möjligt för att det inte ska bli så gigantiska högar med tvätt att bära ut i tvättstugan.

Har inget intressant alls att skriva idag faktiskt.. så detta får räcka så länge! Ska ta och ringa Viktor nu snart, saknar honom jättemycket lilla plutten. :(

Ha en fortsatt bra dag!

2 comments:

  1. hehe jag håller med om att man blir glad när påskmusten kommer! så jäkla gott :)

    ReplyDelete
  2. Haha håller med, dyrkar must :)

    ReplyDelete