25 March, 2013

Än en gång; vinster!

Jag har vunnit! :)

Denna gången biobiljetter till Johan Falk - Kodnamn Lisa, de vann jag inne på sidan DVD kritik! Min sambo gillar Johan Falk, så han blev glad att vi ska gå på den. :)

Sen idag gick jag mail om att jag vunnit biobiljetter till filmen The host, som jag verkligen vill se, den verkar grymt bra.. Så blev jätteglad! :) De vann jag hos Ett liv vid havet!

Sen så har jag fått hem fina muffinsformar i silikon, men de har jag beställt för poäng i den bästa panelen jag är med i; M3 Panel!



Sist men inte minst har jag fått hem Bluetooth headset från My Trendy Phone, den fick Krzysztof av mig.. Bra för honom på jobbet så han slipper hålla i telefonen när han arbetar, så nu kan jag ringa och störa han utan att ha dåligt samvete! Haha!! :)


Nu får jag nog ta och sova, vet ju inte när Viktor vaknar imorgon.. Kanske supertidigt!? Godnatt!

3 comments:

  1. grattis till vinsterna =). jag försöker orka tävla både på fb och i bloggar, men uh finns ingen energi knappt :P.

    ReplyDelete
  2. Hejsan! :D
    Nu är veckans blogg avgjord. Kika in och kolla om det blev du. :D

    http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/march/tavling-for-vecka-13.html#comment

    ReplyDelete
  3. Grattis till vinsten!

    ReplyDelete