27 March, 2013

Hur hinner man?

Jag förstår inte hur folk hinner med allt de gör. Tycker det är jättesvårt att hinna sitta vid datorn när jag har lille plutten här hemma. Han vill såklart att vi ska leka och busa och på kvällen när han somnat är jag så trött att jag oftast inte orkar sitta vid datorn utan slocknar rätt snabbt! 

Sen ser man de som har både två och tre barn och ÄNDÅ hinner sitta vid datorn, hitta på saker med barnen, resa osv. HUR HINNER NI? Ge mig tips tack! ;) 
Jag ska ju snart få en liten dotter med, vet inte hur jag ska hinna städa ens, knappt man minns hur det var att ha en liten bebis även att det "bara" var snart tre år sen Viktor var så liten. Hmm, hmm. Ja, vi får se hur det går. ;)

Igår var det en trevlig dag. Lindha var här, dels för att lämna tupperwere prylarna och sen blev det att vi bakade! :) Både blåbärs/hallon paj som jag inte tagit kort på och sen kladdkaka med riven choklad i och nötkola uppe på, gud så gott det blev, båda grejerna. Jag älskar när jag får bakryck! ;)


Viktor badade och busade hur länge som helst igår med, han tyckte det var jätteroligt!


Min lilla tok!

Sen på kvällen fick vi oväntat besök av min pappa. Viktor blev så himla glad att morfar kom, han sprang och kramade honom jättelänge. Sen busades det såklart med.



Sen vill jag också visa Viktors fina påskris vi fick med hem som han gjort själv hos sin pappa, har bara glömt visa det. :)


Om ni tycker det är drygt att vänta på mina blogginlägg när jag inte hittar tiden så kan ni följa mig på instagram. Jag heter emely_tuvang där. :)

Idag får vi se vad som händer. Klockan 13.15 kommer paletten hit.. det är det enda som är inplanerat.

Jag har en liten tävling på facebook för dem som gillar min facebook sida, kika in det vet jag, det gör du HÄR!

Hoppas ni får en underbar dag med mycket sol och glädje!

5 comments:

  1. Kul att du är med och tävlar, lycka till!
    Hoppas allt är bra med dig också :)

    ReplyDelete
  2. Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/03/veckans-blogg.html#.UVCCCVe8JvY
    Om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
    kram

    ReplyDelete
  3. tipsar om att jag har startat upp en liten tävling i bloggen så kolla gärna in den ;-)

    http://minbebis.com/blogg/inka/tavling-om-ett-par-smartballs/

    kram veronica

    ReplyDelete
  4. http://minbebis.com/blogg/missjoi/vinnaren-av-valfri-disneydress-fran-roliga-barnklader/

    Nu är vinnaren korad av valfri disney dress.
    Har även två andra tävlingar igång!

    ReplyDelete
  5. Jag har 4 barn & dom underhåller varandra. Där har du svaret. ;)

    ReplyDelete