25 March, 2013

En lång men rolig dag!

Idag hjälpte mamma mig att hämta Viktor, sen åkte vi direkt till City Gross och storhandlade.. Puuhh, vad lång tid det tog och Viktor blev väldigt otålig efter ett tag, men var duktig ändå och gnällde inte mycket. Som belöning blev det mycket skoj och bus när vi kom hem och hamburgare till middag! :)

Min kusin Sofie och Viktors syssling Caspian var här ett tag och det var roligt, sen hjälpte hon mig att åka till affären här i Smedby och handla det jag hade glömt på City Gross, haha. Glömsk även MED lista på vad jag ska köpa! Som vanligt har jag inte tänkt på att ta en enda bild på hela dagen, så irriterande..

Jag har väldigt ont nu när jag gått och burit så mycket idag, så ska snart lägga mig hade jag tänkt!! Imorgon blir det nog att åka med Viktor till Lindha och hämta mina tupperwere prylar tror jag. :) Får se.. på morgonen ska jag färga mitt hår.. Kastanj köpte jag, hoppas det blir fint! Nu är det orange typ, blööööh!

Bjuder på en bild på min älskade sambo.. Viktor somnade hos honom i vår säng förut tröttlöken.. så fina.. Tänk snart har vi en liten tjej som kommer ligga där också.  
JAG ÄLSKAR ER!


No comments:

Post a Comment