17 October, 2011

Vafalls?

Idag vaknade jag klockan 13.00. Då har jag alltså sovit 15 timmar i sträck och inte hört ett enda utav mina alarm! Vad är det för fel på mig? :O Jag kommer bara inte upp, vet inte vad jag ska göra! Vill så gärna sköta skolan, men det verkar ju inte gå. Inte en enda vecka har jag varit där alla dagar. Tycker detta är skitjobbigt. Visst jag klarar ju alla proven och så eftersom jag pluggar hemma när det blir så här som idag, men vill ju ändå vara där och visa att jag faktiskt är vuxen och kan sköta mig. Om ni har några bra tips på att komma upp på morgonen så snälla skriv en kommentar!! Blir tokig snart! Nu ska jag plugga, sen kommer Lindha hit en sväng! <3

6 comments:

  1. Vara med i min tävling där du kan vinna två valfria "I love" produkter?

    Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfri-i-love-produkt.html#comment

    ReplyDelete
  2. tja det beror ju på, vaknar du så att du snosar elelr stänger av kl?
    För om fallet är så då kan du tex ställa en kl i köket då måste du gå upp och stänga av den och en i vardags rummet som kanske ringer 5 min efter kla i köket =)
    annars är det väl bara om du har en vän du litar på som kan ha en nyckel och som kanske ändå ska upp som du då kan den komma in och se till att du kommer upp så kanske ni äter frukost eller så ihop =)
    Annars vet jag inte =/

    ReplyDelete
  3. Ja jag behöver nog fler klockor alltså. Har ju bara mobilen nu och det hjälper inte om jag lägger den i ett annat rum för då bara sover jag vidare när den ringer. :O Ska börja imorgon med att ut och springa en runda på morgonen direkt när klockan ringer, så kanske jag piggnar till. Får se om det funkar! :)

    ReplyDelete
  4. duktigt å springa på morgonen!! =)

    ReplyDelete