17 October, 2011

Buzzador - Natusan bedtime!

Jag är med i Buzzador och har blivit antagen till att delta i en kampanj med Natusan då jag ska få testa deras produkter Natusan bedtime! Kommer under vecka 43 få hem en flaska Natusan bedtime baby oil och en flaska Natusan bedtime bath + 20 rabattkuponger som ger 15 kronor rabatt på bedtime serien som jag kommer dela ut till vänner och bekanta. :) Riktigt roligt att komma med i såna här kampanjer. Är ju nu med i kampanjen med Lovefilm också, då jag får testa Lovefilm i två månader helt gratis och än så länge är jag helnöjd med deras service. :)

Nu har Lindha varit här och hälsat på och precis åkt hem. Imorgon kväll har vi planerat in en filmkväll och hemmagjord pizza hemma hos henne. :) Jag ska sätta mig och fortsätta plugga nu, sen blir det att sova tidigt tänkte jag. Imorgon tar jag och springer en runda på morgonen innan jag ska åka till skolan eftersom jag inte orkar/hinner sticka iväg och träna ikväll.

2 comments:

  1. funderar fasen åxå på att ut å springa imon på morgonen asså...

    hoppas de går trots mitt knä...fast det kanske e en dålig idé?!

    jävla knä helvete.. =/

    ReplyDelete
  2. Det är bara att testa och om det inte går, får du halta hem igen! ;)

    ReplyDelete