16 October, 2011

Godnatt!

Jag är skittrött och ska upp tidigt imorgon. Dock inte lika tidigt som när jag har Viktor och det är skönt. Det blir teori imorgon, måste plugga som attan denna veckan, som jag skrev häromdagen så har jag prov i Kallkök på fredag. Hoppas jag hinner få in lite i huvudet till dess! :) Tänkte hinna med att träna imorgon kväll med, får se om jag orkar. Har blivit så hemskt lat och det syns på formerna också tyvärr. :/ Ska verkligen försöka ta mig iväg imorgon iallafall, men drar mig för det också för att de har byggt om så jag vet inte riktigt vars man ska gå nu. Är lite töntig med sånt! ;) Jaja, som sagt, får se hur det blir. Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch, sen blir det att sova faktiskt.

Godnatt! :D

2 comments:

  1. nu är vinnaren av en valfri produkt från Saviderma publicerad i min blogg, kika in och se om det blev du :)
    http://martinaolsson.myshowroom.se/8860/vinnaren-av-en-valfri-produkt-fran-saviderma/

    ReplyDelete