13 April, 2015

The Friendly Home!






Jag har upptäckt en för mig ny pärla bland alla webbshoppar där ute i internetdjungeln. Nu när man tänker mer miljömedvetet så handlar man inte i onödan och på denna sida finns det produkter som håller längre och som är av bra kvalitet. Det är The Friendly Home jag pratar om!

Just nu har de fina priser på utvalda varor, jag tänkte dela med mig av mina favoriter, resten av produkterna finner du HÄR.

Jag gillar doftljus, men kan bara ha dem brinnande när min make inte är hemma då han är allergisk, därför köper jag hellre ett stort ljus som håller länge än massa olika små som tar slut på en gång. En favoritdoft som jag kan njuta av länge är min melodi. Magnolia Blossom låter som en härlig doft nu till våren. 

Magnolia Blossom - stor
Att städa miljövänligt är ett måste, jag försöker att inte köpa så mycket överhuvudtaget men när jag köper städprodukter så är det hållbara produkter som inte tar slut på en gång. Som denna underbara SÅPA som man kan ha till det mesta när det gäller städning. Inga kemikalier, inga konstigheter!


Västerbottens såpa
Dessa produkter och deras andra produkter i webbshoppen ligger på rimliga priser för hållbara, miljövänliga och bra produkter. De samarbetar bara med mindre producenter som värnar om miljön och står i god för kvaliteten på produkterna. Det tycker jag är kanon! Masstillverkning av produkter som inte är miljövänliga säger jag nej till och lägger hellre mina pengar på att små företagare ska kunna fortsätta producera miljövänliga produkter. Love it!

Obs! Alla bilder är lånade från The Friendly Home 

Detta är ett sponsrat blogginlägg via Tourn.

No comments:

Post a Comment