31 March, 2015

Tävling nr. 81 - Vinn halsband på Citiboard!

Det är dags för en liten påsktävling. Du har chansen att vinna ett snyggt halsband av märket Robert Friman, värdet är 300 kronor. Det heter Wishbone Steel och ser ut så här:



Hade velat vinna det själv, men det går ju inte. ;) För att delta i denna tävlingen måste du ha ett konto hos Citiboard som är en loppis sida där du annonserar helt gratis! Jag har redan sålt en jacka där, så jag tycker det är en kanonbra sida! Du kan ha en bloppis fast slippa ha den på bloggen, bara länka till din profil på Citiboard. Finns även en bra widget du kan lägga in på din blogg.

Tävlingsregler:

- Gå in på min profilsida på Citiboard och följ mig HÄR
- Skriv en motivering till varför du vill vill vinna under annonsen om halsbandet på Citiboard, alltså INTE här på bloggen.

Efter detta är det bara att hålla tummarna för vinst! :)

Tävlingen avslutas söndag 5 april, klockan 21.00. Efter det kommer jag presentera en vinnare I DETTA INLÄGG, så håll utkik. Kommer lägga ut inlägget på min facebooksida också, så följ gärna den. :)

LYCKA TILL!

Obs! Denna tävling är sponsrad via Tourn.

AVSLUTAD!!

Vinnaren blev den här tjejen: Emelie
Kika gärna in på hennes annonser på Citiboard, massa fina saker.

Grattis till dig! Jag har mailat, om jag inte får svar inom 5 dagar så utses en ny vinnare!
Tack till alla som deltog och tack till Citiboard och Tourn som gjorde det möjligt att hålla tävlingen.

No comments:

Post a Comment