30 January, 2015

Recension: Sport-bh från YajLee.



Jag fick chansen att testa en sport-bh från YajLee och det är jag glad för. 

Jag valde modellen Lotta no 1 i färgen svart som ni ser på bilderna. Denna sport-bh är perfekt när man är precis i början på sin träning om man planerar att gå ner i vikt då jag nu har hakarna på det yttersta på ryggknäppningen och på det näst yttersta på axelbanden, det gör att när man sen går ner i vikt så kan man fortfarande använda samma sport-bh och behöver inte köpa ny för att den blir för stor. Tummen upp för det! :) Efter min träningsperiod i somras så har jag gått upp alla kilon igen och de sport-bh:ar jag har är alldeles för små nu så detta var verkligen guld att få testa denna bekväma sport-bh just när jag ska ta tag i att bli av med de där kilona och leva hälsosammare igen.

Så här står det om materialet:
"YajLees bh:ar är tillverkade av 83% nylon och 17% elastan. Bh:arna är specialbehandlade med HY DRY PROTECTION, en naturlig och miljövänlig metod som gör att fukt transporteras bort från huden."

Plus med denna sport-bh är den optimala komforten och stödet den ger trots att den är helt sömlös. Den skaver inte och det är smidigt att kunna anpassa storleken i flera olika lägen.

Jag har testat att springa och hoppa runt i den när jag vart ute med vår hund och jag har testat att gå med den på jobbet en hel natt när det är mycket spring fram och tillbaka konstant och den sitter hela tiden bekvämt och stadigt och flyttar inte på sig som en del andra sport-bh:ar kan göra. Den är skön även som vardags-bh tycker jag och inte bara när man tränar. 

Jag har inga "minusgrejer" att säga om den här sport-bh:n. Toppenbra!


No comments:

Post a Comment