20 November, 2014

Det där med träningen!

Ja just det. Min träning gick åt skogen, som vanligt. Min cykel fick punktering och då slutade jag cykla till jobbet bara för det. Sen började jag äta godis. Jag gick ner 8 kilo i somras, jag har gått upp 5 av dem igen. Deprimerande? Javisst!

Jag har dock en plan! Ni kanske minns att jag var ute i skogen och körde en del intervall löpning och tyckte det var skitkul. Det var mindre kul när jag började få ont i min högra fotled som ledde till inflammation. Sen kunde jag knappt gå på flera veckor istället.

Har nu hittat svaret på det problemet hos Vulkanskydd där finns det nämligen såna här:


Obs! Bilden är lånad från Vulkanskydds hemsida.

FOTLEDSSKYDD! Hur smart? Jag hade ingen aning om att detta fanns, hade bara hört talas om knäskydd. Just denna sorten som jag är sugen på hittar du HÄR men det finns andra sorter också, de hittar du HÄR.

Det finns inte bara detta hos dem, det finns stöd och hjälp för nästan alla kroppsdelar, haha! Har man problem med knä, axlar, handleder, ben eller rygg tillexempel så finner du hjälpen hos Vulkanskydd!

Inga svinpriser heller, vilket är jättebra tycker jag! Även jag som är en fattiglapp har råd att kunna springa till våren igen, utan att skada mig denna gången! Så jag tar det lugnt och latar mig lite nu över vintern, lite som vinteride, sen till våren då kör jag igång! När jag den här planen så har jag inte lika dåligt samvete att jag latar mig nu hösten och vintern, haha. :)

Obs! Detta är ett reklaminlägg som är sponsrat.

No comments:

Post a Comment