09 September, 2014

Loppi Blogbag - Höststart.

Har fått hem Loppi Blogbag från Loppi och denna gången heter den Höststart och var fylld med massor av bra och ha grejer som vanligt och det är alltid lika roligt att få hem dessa blogbags! Love it! :) Dock blev det ingen bra bild men den får duga! :)



Loppi Blogbag - Höststart innehöll följande saker och jag har testat allihopa:

- Paneng Red Curry Spice Mix, Kryddmix från Santa Maria
- Organic Coconut Milk också från Santa Maria
Dessa två gjorde jag en kycklinggryta på och jisses vad gott det var, tyckte denna kokosmjölken var mycket bättre än "vanlig" kokosmjölk som jag använt tidigare. Rekommenderas!

- Filmen Rio 2 som vi satt ned hela familjen och tittade på, jättebra som jag tycker om de flesta animerade filmer och barnen var helt inne i den och det är ett gott tecken! ;)

- Fiskpinnar från Findus, jättegoda!

- Sköljmedel från Softlan, Tropical Passion. Doftar ljuvligt och kläderna känns mjukare än någonsin! 

- LOPPIpåsen i tyg med fint tryck, perfekt att ha med sig som shoppingpåse tycker jag. Köper aldrig plastpåsar och denna var ett bra tillskott i min tygkasse-familj! :)

- LOPPImagasin, en tidning fullt med tips och bra artiklar och rabattkuponger! 

Tackar Loppi för ännu en superbra blogbag och rekommenderar alla att gå in och gilla deras facebooksida HÄR för att inte missa massa roligheter där! :)



No comments:

Post a Comment