11 June, 2014

Aloe Vera produkter!

 (OBS! Bilden är lånad från Aloe Vera Butiken!)


Jag har hittat ännu ett guldkorn i internetdjungeln, nämligen en webshop som säljer Aloe Vera produkter för hela familjen, den heter rätt och slätt Aloe Vera Butiken. De har snabb leverans, oftast får man hem sin beställning på 1-2 vardagar, detta för att underlätta för kunderna ifall man kanske beställer i sista sekunden när ens produkt nästan eller helt är slut, då är det ju väldigt bra med en snabb leverans av nya produkter. De har fri frakt om man beställer för över 500 kronor också. Det finns produkter för en rad olika hudproblem som t.ex acne, psoriasis och rosacea. Här hittar man det mesta inom hår- och hudvård och allt innehåller Aloe Vera! Jag har alltid tyckt att produkter som innehåller Aloe Vera är lite extra bra än andra produkter. Kanske delvis därför jag hade namnet Vera till dottern i bakhuvudet?

Själv har jag ju problem med acne fortfarande, inte lika omfattande som förr men ändå en hel del. Jag har hittat produkter mot acne på hemsidan som jag tror är bra och det är en ansiktsrengöring mot acne och ett ansiktsvatten utan alkohol som nog fungerar bäst om man kombinerar de båda, det står det även som tips, de båda ingår i samma serie. Båda innehåller Aloe Vera, såklart, och eftersom den inte innehåller alkohol är den också väldigt skonsam för huden som är en fördel för vem som helst inte bara för oss med acneproblem, eller hur? :)

Något annat jag vill tipsa om från denna sida nu i sommartider så är det solskyddskrämerna, det finns lite olika solskyddsfaktorer att välja mellan och det finns även solskydd för håret, aftersun lotion och läppbalsam. 

Det finns verkligen allt man kan tänka sig inom hår- och hudvård i denna butik och det är verkligen värt att kika in för priserna är väldigt bra om man jämför med många andra sidor som säljer liknande produkter! :)


No comments:

Post a Comment