27 April, 2014

Vecka 16 - Påsken

Bloggutmaning365 är skapad av Liie, kika gärna in hos henne! :)
 
104. Vad vill du ha i ditt påskägg?
 
Jag vill ha naturgodis i mitt påskägg, så gott! :) Men fick inget påskägg i år, är nog för gammal enligt påskharen. Själv tycker jag att man aldrig blir för gammal för sånt. 
 
105. Visa en bild på det påskigaste du äger
 
Jag äger inget påskigt alls, eller jo Viktor hade gjort jättefint påskpynt på dagis men det hittade jag där efter påsk. Pyntar aldrig till påsk eller så, förutom förra året för då kom Viktor hit med ett jättefint påskris, då är det kul såklart. :)
 
106. Brukar du påskpyssla?
 
Nä, det kan jag inte minnas att jag någonsin har gjort. Kanske på dagis eller något isåfall.
 
107. Om du fick välja, hur skulle du fira påsken?
 
Så som jag gör nu. Inte direkt fira det alls förutom att barnen får påskägg då. Jag vet inte ens vad man äter när det ska vara påskbord.. ägg eller? 
 
108. Länka till en påskdekoration som skulle passa bra hemma hos dig
 
Nääääää, orkar inteeeeeee. :P
 
109. Hiss och Diss - Påsken
 
Hiss
 
- Såna där godisägg som är så goda, som bara finns i affärerna till påsk.
- Påskmust, såklart.
- Påskliljorna.
 
Diss
 
- Att det blir så hysteriskt mycket folk i affärerna, som alla högtider.
 
110. 5 bloggare du tycker förtjänar varsitt påskägg

Nathalié - För att hon är hon, sådär härligt glad och bra!!
Liie - Som skapade den här bloggutmaningen, massor av bra frågor som jag en del aldrig ens tänkt på att ta upp i bloggen.
Laura - För att hon funderar mycket och skriver om det i bloggen, alltid läsvärda rader.
Lindha - För att hon är en pärla. ;)

Kommer inte på en till just nu.. kanske uppdateras sen. :) Hoppas ni haft en riktigt trevlig påsk, jag vet att det är ett tag sen men ni förstår jag ligger efter i tiden, som alltid. Förhoppningsvis kommer det upp ett inlägg imorgon om allt som händer, så lär ni haja varför det ekar så tomt här. ;)

No comments:

Post a Comment