15 November, 2013

Träningsresultat.

Fick hem min vinst från Morgonpasset förra veckan:



Långsamt proteinpulver, shaker, omega 3 kapslar och en t-shirt. Älskar trycket på den: Don´t wish for it, work for it! Tack så hemskt mycket för vinsten! :)

Den här veckan har jag "bara" kört 2 pass eftersom jag blev så vrålsjuk så hastigt. Körde ett pass när jag var sjuk men det var ingen bra idé, kunde knappt andas. Så tar det lugnt veckan ut, möjligen att det blir ett på söndag eftersom jag idag känner mig bättre. Åt en påse godis häromkvällen också, kände att det var dags att unna mig det efter 2 månaders godis uppehåll och så var jag ju sjuk med. :) Tyckte dock inte det var sådär jättegott som jag trodde det skulle vara, så nästa gång blir det nog någon kaka jag unnar mig istället. 

Jag trodde inte det skulle vara så mycket måttskillnader den här veckan och än mindre skillnad på vågen men det var det visst det. Vågen visar ett kilo mindre, har slutat med potatis, pasta och ris och kör bara på matkorn, råris och liknande, fasen så gott det är och sjukt mättande. Det visste jag inte!

Veckans måttändringar:
Hals: - 2 cm.
Axlar: - 1 cm.
Byst: - 1 cm.
Överarm: - 1 cm.
Hög midja: - 2 cm.
Låg midja: - 1 cm.
Vad: - 2 cm.
Vrist: - 1 cm.

Denna veckan var det bara handled, höft och lår som var kvar på samma mått. Helt galet! :) 
Så nöjd!!

Kika in på Morgonpasset du med, kanske är det något för dig? Maila mig isåfall så bjuder jag in dig: emely_tuvang@hotmail.com.


No comments:

Post a Comment