19 October, 2013

Recension - Burt´s Bees; Baby Bee Original Lotion.

Vi har under en längre tid testat Burt´s Bees; Baby Bee Original Lotion! När jag skriver vi så menar jag att både barnen och jag har använt den, för den luktar så himla gott!!

Du hittar produkten HÄR och den kostar 129 kronor. :)

Så här står det om produkten på hemsidan:
Denna krämiga och lätt absorberande lotion innehåller naturliga ingredienser som bivax, solrosolja och sheasmör för att varsamt återfukta och mjukgöra ditt barns hud. Innehåll: 170 gram. Tips för bästa användning Applicera generöst på kroppen så ofta det behövs. Utvald råvara Kärnmjölk - Denna speciella mjölk är rik på fett och mycket mjukgörarande. I århundraden har mjölken använts som ett naturligt, lugnande hudrengöringsmedel/mjukmedel

Mina tankar om produkten:
Jag tycker den är billig med tanke på hur länge den varar, den är dryg. Jag har haft den jättelänge och både jag, Vera och Viktor har använt den men det finns fortfarande kvar lite. Jag har använt den på barnen efter varje gång de har badat och jag själv har använt den cirka en gång i veckan efter att jag har duschat. Den luktar så otroligt gott!! Den är väldigt mjukgörande som det står och huden blir mjuk och skön efter att man använt den. Finns inte något negativt att skriva om den här, jag älskar den!

Kika gärna in hos Burt´s Bees och hitta dina personliga favoriter. :)


No comments:

Post a Comment