19 October, 2013

Dag 18 - Min mat.


Bloggutmaningen har legat på is ett tag känner jag, så det är väl god tid att jag fortsätter med den eller hur?

Min mat ska det handla om idag.

Nu är jag ju med i tävlingen hos Morgonpasset så det jag har ändrat med min kost är att jag har tagit bort godis och sånt helt och lagt till mellanmål om dagarna och det funkar skitbra. Jag är inte ens godissugen längre och är aldrig hungrig eftersom jag äter mellanmål. :) Jag älskar mat och tycker det är roligt att laga mat och exprimentera en massa!

I november kommer de fokusera mer på kosten så då blir det nog lite mer ändringar! Jag kommer fortsätta äta sunt och hälsosamt även efter denna tävlingen eftersom jag mår så himla bra utav det! :) Träna också såklart:




Jag hittade den här bloggutmaningen hos Johanna, kika in hos henne vet jag! :)


Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Min stad
Dag 03 – Mina föräldrar 
Dag 04 – Det här åt jag i dag 
Dag 05 – Vad är kärlek? 
Dag 06 – Min dag 
Dag 07 – Min bästa vän 
Dag 08 – Ett ögonblick  
Dag 09 – Min tro  
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar    
Dag 16 – Något jag skäms över    
Dag 17 – Mitt favoritminne      
Dag 18 – Min mat
Dag 19 – Detta ångrar jag      
Dag 20 – Den här månaden      
Dag 21 – Ett annat ögonblick      
Dag 22 – Det här upprör mig    
Dag 23 – Det här får mig att må bättre      
Dag 24 – Det här får mig att gråta      
Dag 25 – En första    
Dag 26 – Mina rädslor      
Dag 27 – Min favoritplats    
Dag 28 – Det här saknar jag      
Dag 29 – Mina ambitioner      
Dag 30 – Det här året

No comments:

Post a Comment