18 September, 2013

Städsvacka.

Jag har kommit in i en sån städsvacka så det är inte klokt. Säger hela tiden att jag ska städa och sen blir det inte av. Det ser helt hemskt ut hemma, men jag har inte haft någon ork att ta tag i det. Idag har jag iallafall börjat städa, så nu är det nästan helt klart i vardagsrummet och ikväll är det tvätta som gäller. Jag har inte så mycket mer att berätta just nu.. jo föresten att mamma kommer hit imorgon och träffar Vera, jag fick hem ett brev från henne igår och tyckte synd om henne så hörde av mig och sa att vi kunde ses, men mer än så är det inte just nu.

Vera är förkyld men idag verkar det vara lite bättre, hon är glad och go och som hon brukar vara igen, bara att hon sover lite extra mycket. Vi var inte på babyrytmiken igår, ville inte att hon skulle smitta ner de andra bebisarna! Nu börjar jag dock känna mig snorig, hoppas jag slipper bli förkyld, jag avskyr att vara sjuk och blir dubbelt så gnällig mot vad jag är i vanliga fall och det är inte roligt för någon, haha!

Nähe, nu får jag väl ta och fortsätta i kaoset här. 



Ha en bra dag! :)

1 comment:

  1. hoppas mötet går bra med din mamma och att hon kan be om ursäkt för sitt uppförande.

    jag håller på och tvättar nu.. blääh ingen lust men måste göras..

    ReplyDelete