16 September, 2013

Familjerätten.

Jag är supertrött efter helgens jobb och Veras vaknande på natten, hon är förkyld nu så är lite extra svårt för henne att sova, lilla snuttan.

Snart ska jag göra oss iordning sen ska vi åka in till familjerätten på ett sista möte där! Sen vet jag inte när det blir ett beslut i rätten, det återstå att se.

Uppdaterar mer ikväll, för när vi kommer hem igen måste jag städa!! Ni skulle avlida om ni såg hur stökigt vi har det, haha!

Vera har en body av märket Blå tomat från www.iita.se på sig på bilden.

Ha en bra dag!!

3 comments:

  1. hon är ju så söt! hoppas att det går bra idag.

    ReplyDelete
  2. Kul att du är med i tävlingen från Gömda Juveler.. Jag har även en kanontävling där du kan vinna 500 kr hos Memelie:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/missjoi/2013/09/12/tavling-vinn-500-kr-i-presentkort-hos-memelie/

    ReplyDelete
  3. Hoppas det gick så bra på familjerätten som det kan gå

    Kram

    ReplyDelete