10 July, 2013

Tack för er omtanke och en massa bilder!

Vill börja med att tacka alla som kommenterat och stöttat mig i det förra inlägget om min mamma. Det värmer att ni bryr er!

Inatt har både Vera och Viktor sovit jättegott HELA natten, så skönt! Nu står Viktor och busar med sin Furby som han fick igår, som jag vann till honom! Han var rädd för den en liten stund bara, sen släppte det och nu älskar han den! Så himla roligt. Vera sitter i sin babysitter och jollrar och är söt som vanligt. ;)



I söndags så döptes ju Vera som jag skrev i förra inlägget. Min kusin Sofie hade sin kamera med sig och det blev en drös bilder, men jag har inte fått dem av henne än så kan inte visa er dopet riktigt än. Det var iallafall väldigt fint och Krzysztofs syster från Polen och Sofie är faddrar till Vera (jag säger gudmor fortfarande, fast det är ändrat). Efteråt fikade vi hemma och det var väldigt trevligt. :) Vera fick jättefina presenter, här är några av dem och hennes dopljus, sen några bilder jag tog hemma på fikat:


Vera och hennes söta kusin Marcela:


Från vänster: Veras kusin Dorian, Gudmor Anna, Farmor Gina och "farfar" Kjell .


Veras fina strumpor hon fick av farmor:


 Utav morbror Jimmy fick Vera en femhundralapp och för den köpte jag det här till att börja med, sen ska jag köpa något mer som hon kan använda länge tänkte jag: 


Har en bild på Vera från när vi var på barnakuten med, där hon har sina små plåster efter blodprovet, lilla snuttan:



Igår fyllde Viktor hela 3 år gammal, vad stor han har blivit!! Emma och lilla Olivia och Benjamin var här och åt lite tårta, det var trevligt. Olivia och Viktor leker nästan nu från att knappt ha sagt hej till varandra! :) Här kommer lite bilder från Viktors födelsedag:








Han verkade vara väldigt nöjd med sina presenter och dagen i allmänhet. :) Älskade unge! Nu ska han vara här tills på fredag! Idag är det hans sista dag att ta pencillin för halsflussen och denna gången har det gått jättebra att ge han medicinen, han är väl van nu efter 9 dagar!

Idag ska vi till BVC, ska faktiskt snart göra oss iordning allihopa för vi ska vara där klockan 10.00. Vera ska vaccineras idag! :( Usch, jag hatar de där vaccinationerna, klarar inte av att vara med inne och se det ens! Jag får trösta efteråt istället. Tänk att Vera snart är 3 månader (om 3 dagar), helt galet vad tiden gått fort. Hon är så söt och go och nästan aldrig gnällig. Underbar!!

Här kommer en drös "gamla" bilder på barnen som jag inte haft tiden att lägga upp:







 






Ha en härlig dag! :)

No comments:

Post a Comment