21 July, 2013

Recension: Barnkläder från Iita!

För ett tag sen fick jag hem jättefina kläder till barnen från Iita!

Där hittar du mycket fina ekologiska barnkläder, tygblöjor och bärsele och bärsjalar!


Denna fina fick jag hem till Vera, men den är lite stor ännu så det kommer en recension på den senare, den är i storlek 74 och du hittar den HÄR! Den är härligt mjuk i materialet och är nu på rea, så in och fynda! :)



Detta linne fick jag hem till Viktor, det är i storlek 98-104 och passar som ett smäck. Linnet hittar du HÄR!



Viktor är jätteförtjust i det och det förstår jag, med det härliga mönstret och färgerna! Det är i 100% ekologisk bomull vilket gör att det är väldigt mjukt och skönt! Det är normalt i storleken och krymper inte i tvätten. :)

Lite roligt är att just detta märket; Nosh tillverkar sina kläder i Portugal där min pappa bor. :) 

Mer än nöjd med detta linnet och misstänker att det kommer bli detsamma med bodyn.

 www.iita.se

1 comment:

  1. Svar: Kul att du ville vara med i Veckans blogg!
    En vinnare är nu dragen så går in och se om de blev du eller passa på att amnäla dig till den nya tävlingen och få en ny chans:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/veckans-blogg_21.html
    kram

    ReplyDelete