21 July, 2013

Motionera mera!

Jaaaa, om ett tag ska jag gå en promenad med Tina. Igår försökte jag springa men skoskavet jag har på högra foten är groteskt, min ena tå är helt skinnflådd. Fel på skon tror jag.. ska köpa nya nästa månad. Tills dess blir det foppatofflor och promenad bara. Så skönt att komma ut lite och röra på sig efter nästan ett år av lathet! :) Denna veckan har det blivit cirka 4 mil sammanlagt.

I fredags gick jag in till stan och handlade lite.. det blev tyg på second hand och har klippt ut till två klänningar till Vera, testar lite olika modeller nu. Sen var jag i tygaffären och köpte rosa tråd och fina kantband:


Sen var jag på Lagerhaus och fyndade lite saker för ett presentkort jag hade där på 100 kronor:


Svärmor skickade ett kort på världens sötaste kläder hon har köpt till Vera!!


 Jag har pratat med min bästa vän LENA igår som jag inte haft kontakt med på många år, hon flyttade till Sundsvall och avståndet gjorde att man hördes av mindre sen tappade jag bort hennes nummer när jag skaffade ny telefon. :( 

Nu fick jag äntligen tag i hennes nummer igen och nästa helg kommer de hit för de ska ändå hämta hennes dotter härnere, ska bli så roligt att ses att jag knappt kan sitta stilla! Saknar henne så mycket!! 

Den här blomman fick jag av henne när jag fyllde 22 år och då var den pytteliten, nu har den blivit stor och är en enda blomman som hängt med i varje flytt:


Lite bilder på Vera och även en på min snygga blivande make får avsluta detta inlägg och hoppas ni haft en bra helg!!




1 comment:

  1. Härligt att du orkar motionera... jag är lat ut i tåspetsarna :(
    Jisses så söta dina barn är! Vera är ju helt klart en blivande hjärtekrossare ;-)
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete