05 July, 2013

Oväntade vinster!

Sista tiden har jag haft flyt när det gäller att vinna tävlingar, men det roligaste måste ändå vara när man får hem vinster man inte visste om att man hade vunnit! :)

Den bästa vinsten hittills är en FURBY som jag vann i den HÄR hos Sojkas framtid. Trodde inte jag skulle ha turen att vinna då så många var med, men det hade jag!! Blir en perfekt födelsedagspresent till Viktor! :)


Häromdagen fick jag hem ett par TASSA tofflor som jag vann hos Heidi för ett tag sen. Det är en försenad födelsedagspresent till Olivia, så ska bort och lämna dom någon dag (när man nu får tid till det).


Fick också hem ett presentkort från Polarn o. Pyret på 100 kronor som jag vann hos Bambi! Perfekt nu när de har upp till 70% rea i butiken här i Kalmar. :)


Var iväg igår och hämtade ett paket som även det var en vinst i.. Nämligen en vällingbehållare från Brother Max inne hos Karin! Skitsmidig, kommer alltid finnas i vår skötväska nu. :)


En oväntad vinst som kom hem var ett hårstyling kit för mig som har färgat håret blont från Got2b som jag blev väldigt nöjd med! Ett hårspray, ett blonderingsspray och en hårolja, perfekt då min hårolja precis höll på att ta slut. :)


En till oväntad vinst kom hem, ett hudvårdskit från Decubal som jag hade vunnit från Må bra!



Har också vunnit en bulglass från Tröstisar, deras facebooksida hittar du HÄR


Sist men inte minst och även detta en oväntad vinst var ett kit från YSL Manifesto som jag vann på Elle!



Ja, ni kanske förstår varför jag fortsätter tävla och tycker det är så roligt? :) 

Kom ihåg att man kan inte vinna om man inte deltar!! Så glöm inte att delta i mina tävlingar som du hittar HÄR!

3 comments:

  1. ja visst är de vinster man inte vet om roligast :D. jag fick hem en Stokkestol igår med massa produkter från Ellas kitchen. en fb-vän hade vunnit detta åt mig! så himla gulligt gjort! Stokke är så dyra ju, men visst är de väl värda pengarna, men dyra som attan.

    grattis till alla fina vinster! jag tävlar inte mycket nu längre, jag hinner inte haha.

    kramis

    ReplyDelete
  2. tävlingar är skoj. här hemma så tycker Loke det är häftigt att det kommer hem grejor till honom. dock så är de inte så glada på facebook på mig eftersom man ibland måste dela där... ;)

    ReplyDelete
  3. Oj oj så många vinster! Det är verkligen kul att tävla och vinna så jag förstår dig verkligen!

    Hoppas helgen varit fin

    Kram

    ReplyDelete