05 July, 2013

Det där med smycken!

Ni som känner mig vet att jag älskar smycken och har massor av dem, att jag sen inte hinner använda dem är en annan historia!

När vi förlovade oss så valde vi titanringar och att köpa dem i fysisk butik. Vigselringen har vi också valt att köpa i fysisk butik. Idag ångrar jag det, på internet är det mycket billigare och större sortiment. Man behöver bara veta sin ringstorlek sen är det bara att välja och vraka!

Hos Safira hittar du förlovningsringar till riktigt bra priser. De har lägsta prisgaranti och frakfritt om du handlar över 1000 kronor. Perfekt för er som ska förlova er och vill ha ner kostnaden lite! :)

Jag har redan armband och örhängen som jag ska ha på vårt bröllop (som jag har fått av Krzysztof en gång för länge sen, passar bra tycker jag). Det fattas mig ett halsband som passar också och hos Safira finns det massor av fina halsband i alla dess former som jag har kikat på! :) 

De har även fina barnsmycken, när Vera blir äldre blir det nog att jag handlar något hos Safira. Detta är ju jättesött till en liten tjej:



Rekommenderar er att in och kika på denna sidan vilket smycke ni än är ute efter, för det är riktigt låga priser på fina smycken!


1 comment:

  1. Trevligt och tack för att dela denna för mer information om smycken bara besöka denna webbplats
    Förlovningsringar

    ReplyDelete