10 May, 2013

Super Mario väska!


Har hämtat ut den här skitsnygga Super Mario väskan idag. Skulle egentligen hämtat ut den igår när Viktor var här, men det blev inte så. Han kommer nog bli överlycklig nästa gång han kommer och ser denna. Nu har han bara en liten väska nämligen. Denna är ju mer för "stora" pojkar! :) Det finns även andra Super Mario väskor att välja mellan HÄR!

För dig som gillar Super Mario prylar eller nintendo prylar överlag så är Super Mario Shoppen verkligen något för dig!

Det finns mängder av prylar såsom mjukisdjur, väskor, mössor, kepsar, leksaker och mycket mer med Super Mario Bros, Luigi, Yoshi m.m.

1 comment:

  1. jag älskar t.o.m Mario, haha, har alltid gjort =). men det finns ingen tid för tv-spel längre dock.. får vänta tills lillan blir större, hehe.

    sv ja jag tror inte det är någon fara iaf. jag tänkte att jag skulle ringa, men väntade en vecka och då var det över. men jag får ont i magen ibland även nu, men tror det tar ett tag att läka helt.

    kram

    ReplyDelete